חדשות ואירועים

סדנת "מעברים" – 4 מפגשים בצומת קריירה

במהלך החודשים נובמבר-דצמבר מתקיימת ביחידת בוגרי מנדל "סדנת מעברים" – סדנה המספקת לבוגרים מרחב בטוח לבחון מחדש את חזונם ואת דרכם המקצועית

​במהלך לימודיהם בבי"ס מנדל למנהיגות חינוכית משקיעים העמיתים מאמץ רב בפיתוח החזון החינוכי-חברתי שלהם ובחשיבה על התחום שבו היו רוצים ליצור שינוי. בהמשך, לאורך חייהם המקצועיים, מצופה מבוגרי בית הספר ללכת לאורו של אותו החזון, להמשיך לשכללו, ולפעול בכל מקום שבו יימצאו כדי לשנות ולהשפיע. בה בעת ברור לבוגרים עצמם, וליחידת הבוגרים המלווה את התפתחותם המקצועית, שחזון איננו דבר מקובע, ועליו להיות דינמי ומשתנה: לאורך הדרך נתקלים הבוגרים בצמתים המחייבים אותם לחזור ולברר את חזונם כדי להחליט על המשך דרכם.

"סדנת מעברים" עוסקת בדיוק בנקודת זמן זו. היא מייצרת עבור בוגרים מרחב בטוח לבחון מחדש את חזונם ואת דרכם המקצועית. הסדנה כוללת 4 מפגשים המתקיימים במהלך החודשים נובמבר-דצמבר 2016 בהנחיית שחר בר יהודה, בוגר מחזור י"ז, ד"ר גרניט אלמוג-ברקת, בוגרת מחזור י"ד ומנהלת יחידת הבוגרים, ורקפת מוסק, מנהלת הייעוצים ביחידת הבוגרים. 

בסדנה משתתפים שלושה בוגרים – בוגרי מחזורים א', ג' ו-ט' – הנמצאים כבר שנים רבות בשדה העשייה, מילאו כמה תפקידי ניהול מוצלחים ומתלבטים על המשך דרכם.

במסגרת התהליך המובנה, המתקיים בקבוצה קטנה ואינטימית של בוגרים הנמצאים באותו הצומת, מברר כל אחד מן המשתתפים את חזונו האישי ומגדיר אותו מחדש, מבין מה הם החסמים העומדים בדרכו וכיצד להתגבר עליהם, ממפה את התחום והגזרה שבהם ירצה לפעול ומזהה את הצעדים הנדרשים כדי להגיע ליעד שקבע לעצמו. הקבוצה שותפה לתהליך, משמשת להיזון חוזר, מאפשרת למידה זה מזה ומאירה נקודות מבט מזוויות אחרות.

סדנת מעברים - יחידת בוגרי מנדל 2016