חדשות ואירועים

הכנה לעולם העבודה במציאות משתנה

יחידת בוגרי מנדל קיימה סדנה בת חמישה מפגשי למידה שהתמקדו בשינויים התעסוקתיים והדיגיטליים המאפיינים את עולם העבודה החדש, המתהווה ומשתנה גם בעקבות מגפת הקורונה

​המפגשים התקיימו, ברוח התקופה, בפלטפורמת "זום" והשתתפו בהם עשרות בוגרים מתוכניותיה השונות של קרן מנדל. הם כללו היבטים עיוניים ותרגול מעשי שמטרתם להציג ולפתח מיומנויות וכישורים רלוונטיים לתקופה זו, הטומנת בחובה אתגרים רבים לצד הזדמנויות לצמיחה ולהתחדשות.

גלי הכרמלי, מרצה, מאמנת להצלחה ומומחית במיתוג מנהלות ומנהלים, הובילה שני מפגשי למידה שהתמקדו בבניית מוניטין מקצועי לקידום השליחות והחזון וברתימת שותפים בעולם עבודה הנתון בטלטלה. נלמדו דרכים ליצירת ערך תעסוקתי ייחודי המבוסס על מומחיות וחוזקות ומעניק חוסן תעסוקתי בשוק הסובל מאי-ודאות ומשינויים מהירים. הודגש הצורך בחשיפה: "לצאת לקדמת הבמה", כאמצעי להרחבת מעגלי ההשפעה ולמימוש החזון. כמו כן נלמדו דרכים ליצירת תוכן בעל ערך ועניין לפלטפורמות ולרשתות חברתיות, בעיקר פייסבוק, במטרה ליצור חיבורים משמעותיים עם שותפים פוטנציאליים ולמתג את עצמנו כמומחים בתחום העיסוק או העניין שלנו. הבוגרים תרגלו במהלך המפגשים את הכלים והמיומנויות וניהלו שיח.
 

הכנה לעולם העבודה במציאות משתנה

נועה אפשטיין, מנכ"לית ומייסדת  ApplicationShine.com, מומחית בליווי אישי לפיתוח קריירה ולהגשת מועמדויות להזדמנויות תחרותיות בעולם המקצועי והאקדמי, הובילה שני מפגשים שעסקו בכתיבת "פסקת מחץ תחרותית" המתמצתת את הפרופיל המקצועי בבהירות וביעילות ובכתיבה אפקטיבית של קורות חיים. הודגשה החשיבות של הגדרת "הצעת ערך ייחודית" המתבססת על "הנכסים הבולטים והייחודיים" שמבדלים את האחד מהאחר ומעניקים לו ערך תחרותי. הוצגו כלים והוגדרו כללים לכתיבת תכנים ולהבנייתם באופן האפקטיבי ביותר.   

את המפגשים יזמה והנחתה שרונה קדושאי בר-נס, חברת צוות בכירה ביחידת בוגרי מנדל שגם הובילה בשותפות עם איילת יודוביץ את המפגש החמישי ואת הסדנה שליוותה אותו. המפגש "מה מחפשים מעסיקים וכיצד להשפיע על ריאיון העבודה?" התמקד במתן כלים לקראת ריאיון עבודה ובהצגה עצמית. יודוביץ, מאמנת ומנחה תהליכי פיתוח קריירה, ובעברה מנהלת משאבי אנוש עם ניסיון רב, הנחתה יחד עם בר-נס מפגש משולב שהתמקד בהכנה מקיפה וכוללת לכל היבטי הריאיון, החל בתכנים וכלה בשפת הגוף וקוד הלבוש. הבוגרים קיבלו הזדמנות לתרגל עם המנחות ריאיון מדומה לתפקיד שהם מעוניינים בו, וקיבלו משוב.