חדשות ואירועים

יום העיון השני במסגרת הסדנה בנושא העברת מסרים מיטבית בעידן הדיגיטלי

יום העיון עסק בחשיפה לרשתות החברתיות ובקבלת כלים יישומיים להעברת מסרים בפלטפורמות דיגיטליות שונות: Facebook, LinkedIn, Instagram

חגית גידרון, יועצת ומרצה לפרסום דיגיטלי, ואוסי גלבוע, מנחת סדנאות ויועצת לארגונים בתחום השיווק הדיגיטלי וחדשנות, הציגו נתונים על ההשפעה הגדלה והולכת שיש לרשתות החברתיות על קבלת ההחלטות שלנו. הן לימדו כיצד ליצור נוכחות ברשתות חברתיות וכיצד להשפיע בעזרתן על קהלי יעד רלוונטיים. 

הבוגרים למדו על המגמות החדשות בעולם הרשתות החברתיות, על היווצרותן של קהילות באמצעות פייסבוק ועל המעבר משפה שיווקית ופרסומית לשפה חברתית ששמה במרכז ערכים, גם בעולם המסחרי. במפגש נבחנו היבטים נוספים המשפיעים על אפקטיביות המסרים, וצוינה חשיבותו של "סיפור טוב" ככלי רב עוצמה לגיוס ולהשפעה. כמו כן דובר על חשיבותה של האותנטיות ליצירת קשר אישי וחיבור רגשי לתכנים. 

הבוגרים הרחיבו את הידע שלהם, רכשו מיומנויות חדשות, תרגלו ניסוח אפקטיבי של תכנים מעוררי עניין ולמדו כלים דיגיטליים ליצירת קשרים מקצועיים ולהגברת השפעתם בקרב קהלים שונים. את יום העיון תכננה והובילה שרונה בר-נס, חברת צוות בכירה ביחידת בוגרי מנדל.

יום העיון השני במסגרת הסדנה בנושא העברת מסרים מיטבית בעידן הדיגיטלי